“Cruel Angel’s Thesis” Writers Reunite for New JoJo Theme

Source : "Cruel Angel's Thesis" Writers Reunite for New JoJo Theme

 

Regardless of whether you’re a fan of Evangelion, its opening theme is one of the most recognizable in anime history. And the people who created it are reuniting for the new opening theme to JoJo’s Bizarre Adventure.


Lyricist Neko Oikawa and composer Toshiyuki Oomori both have impressive resumes

Read more

  • Comment: 0

Twitter comment(511)

NEWS: "Cruel Angel's Thesis" Writers Reunite for New JoJo Theme ✨ More:
Yeah it's over now, the game has been changed
IT'S GETTING BETTER ALL THE TIME
El opening de la quinta parte de Jojo's va a estar cantado por el mismo que cantó el opening de Battle Tendency, y…
oh my fucking god we're not ready
this is just gonna be Funiculi Funicula Crazy Frog REMIX and it's gonna be the best OP of all time
wait no NO NONO IM NOT READY IM NOT FUCKING READY HOLD ON
HIROHIKO ARAKI CONFIRMA EVANGELION 2
On l'avait dit que Vento Aureo serait le meilleur anime de cette décennie
happy birthday to me bitch!!!
fdgjdfkbvgkfdbgfdgvdlnvl????!?!?!?!?!?!?
zankoku na tenshi no JOOOOOOOOOOOOOOJO
cacete to botando fé demais agora simplesmente o coda e os caras de evangelion anunciando o DESPACITO 2
SHIT JUST GOT MOTHERFUCKING REALER THAN REAL
the combination of "Cruel Angel's Thesis" and Jojo OPs is too powerful for my mind to comprehend
Cruel Angel's Thesis 2 confirmed by Ieyasu Tokugawa himself
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SOY OTAQUÍSIMA
*karaoke intensifies*
JoJo part 5 anime is about to have a godlike theme
Всё, пизда
y'all I would describe myself as "dangerously excited" for this new season
GET IN THE ROBOT GIORNO!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
i'm literally dead.
O PAU FICA DURO E A CABEÇA DESGRAÇADA
The one thing I genuinely like about Eva too so this is great news
BITCH WHAT IS THIS
I'm more excited for the OP than the show at this point
We have a classic in our hands
ESTOU MUITO FELIZ
"Part 5 is the worst part" They all used to say "It'd be better if it wasn't animated" they all used to say
VAI SER UMA LAMBADA??????????????????? DIZ QUE SIM
VENTO AUREO HYPE
the opening to end all openings
OMG. This news makes me VERY happy.
CARALHO MALUCO
Part 5 just became the best part
La gloria de mi madre
Yo @IcedOutHentai don't watch the next Jojo OP because you might actually die.
IM ALREADY BALD YOU CANT DO THIS
IM NOT STRONG ENOUGH
shit it already won opening of the year huh
B A R B A A A A
FUCK JOJO THE GOAT NOW
Cet opening risque d'être incroyable
Puede salir un temon enorme
Coda + les auteurs de Cruel Angel's Thesis aahhh hhh hahhahhhh
كودا و حقين اوب ايفانجيليون بيجتمعون ، متحمسه اشوف وش بيطلع
OH BOI
atensao atensao meu pau ta durao
First we got CODA singing, then we got the writers of Cruel Angel's Thesis writing the lyrics to the opening. Vento…
DUDE????? DUDE???????????????????? VENTO AUREO IS GONNA RULE
Evangelion's Bizzare Adventure
Hmmmmmmmmmmmmmmmmhhhhhmmhmmmmm
GET IN THE MECH JOJO
fuuuuuuuuuuuuuuck
IT KEEPS GETTING BETTER
esto puede llegar a ser lo mejor de la historia están avisados
L-E-G-E-N-D-A-R-Y
Incredible 😭😭😭🙏♥️
Meu Deus Papay Mim Dê
santo dios la virgen
MY DICK IS IN FLAMES
Meu deus do céu
This is gonna be amazing!!!!
?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!?!?!?!?
I'M SCREAMING AND BANGING POTS AND PANS RIGHT NOW.
In b4 Stone Ocean joke
Se essa não for a melhor opening que existe na Terra eu vou afundar o Japão
HOLY SH.....THIS ABOUT TO BE THE GREATEST ANIME OP OF ALL TIME
Fusiwoakiaiwjdjsjjakejzksjajaajkwekkekwlwkqkqkqkkqkwkqiskwiwjqkajhxaiwuxyqjsusvayqkussjdhuwhxdhwjshwjahjxjeushqocja…
W h a t
@SalaciousStar
literalmente esperando pelo Despacito 2 agora
WHAT THAT CRUEL ANGEL'S THESIS? AS IN, ARGUABLY THE MOST POPULAR ANIME OPENING IN THE WORLD?
Ça fait un deuxième point commun entre Jojo5 et Evangelion. Devinez le premier.
A theme written by the writers of "Cruel Angel's Thesis" and performed by coda. Is this gonna be the best OP of the…
@dr_en_ped @covanstine
Vento Aureo anime will be 10/10. 10/10 story, setting, characters and now opening aswell
YAAHAHAHAHAAAHHSSHAHAHAAHNAAHAN this is gonna be epic 😎
AND CODA IS SINGING IT? WE ABOUT TO GET THE GREATEST ANIME OPENING OF ALL TIME
If we get Coda on this I might actually cream
They are about to drop Bloody Stream 2 and Cruel Angels Thesis 2 all at once and I'm frankly terrified
Escritores de Cruel Angel Thesis + JoJo + el que canta Bloody Stream vaya temazo va a ser
@creatorsblock_ AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA…
por favor alguien me puede decir cuando sale vento aureo o cuando podremos escuchar el opening solo pido fecha
Me oís gritar? @SialiaNeus @Alexandernikos_
Yo solo me preguntó, que canción de Luis Miguel le van a poner en Youtube
Zanjojo na tenshi no you ni Giorno yo mudawa ni nare
LOOOOOSING MY SHIT
Be still my 「BEATING HEART」
Interesting 🐞💙
zankoku na tenshi no teeze 2 confirmed
KSBDAVSKAV JOJO EVANGELION
LET'S! GO!
Neon Genesis Bizarre Adventure
Cruel Jojo's sutando
Y'a @_SailorMood_ qui commence déjà à hyperventiler :3
Esto es un temazo aunque todavía no lo haya escuchado nadie
Marvel: IW is the most ambitious crossover event in history Me, an intellectual:
Coda Singing a song written by the writers of Cruel Angel's Thesis JoJo Evangelion is too hype
????!?!?!??!!!!!!!?!?!??!!!!?!?!?!???!?!?!?!?!??!?!??!?!!!!!!!!!
Zaaaaaaankoku na JoJo no teeze 🎵🎵🎵
it just gets better
OOOOOOOOOH BABY!
this is gonna be a bop
lets get ready for more biblical disco break downs
Oh my GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD
@naooanjo @leo_holtz_ @Fxlipe115 Eitaporra
[BANSHEE SCREECH]
ME CAGO EN MI PUTA VIDA SÍ
I would have saved it for Part 6 tbh, but I don't mind this
Oh Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuckkkkk
PORRA MALUCO
OH MAN
pero bueno pero bueno
OOOOOHHHHH MOTHER UCKERRRRR
ALART NOW PAGING @hijikatamamoru
@MeridianEcho omg
oh worm???
>cruel angel's thesis >Coda This is gonna be the best anime opening yet created
Y Coda cantando
@sweetheartjpg I MEAN ur not completely wrong, apparently theyre gonna work on the opening!!
Holy shit I can't wait to hear this song
LA PUTA QUE ME PARIÓ
y'all can keep having sex i'm gonna be waiting for this to drop
@TerribleArtist2 PART 5 ANIME HYPE BAYBEEEEEEEEEEEEE
AAAAAAAH C'EST INCROYABLE
Interesante...
SI SI SI SI SI SI SI SI JODER SI SI
Oh my, this is some nut busting news. Hype.
ESCRITA PELO PESSOAL DE CRUEL ANGEL'S THESIS E CANTADA PELO CARA DE BLOODY STREAM ESSA VAI SER A MELHOR OP DE JOJO…
This is about to be the best JOJO OP of all time.
thank you
Go forth young GioGio and you'll become a mob boss
Cet opening va être une tuerie. Ok. TOT <3
ouvi o povo do /a/ gritando daqui
*screams for 150 years straight*
we exist in the right timeline
Es posible que me vaya a correr.
OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
@adamchhall THIS IS BIG
bom, pelo jeito vou ter que voltar a assistir isso.
Y se orina @BecerraRuben
*AGGRESSIVE CHEERING*
I'm sorry, WHAAAAT?!?!
Cosa?! 🤯
I haven't even seen Evangelion and even I know this is gonna slap
bro... @siziba93
This theme song is about to bring forth the end of time
Cruel Angel's Thesis writers Coda singing Oh my
Les détraqueurs de golden wind "pire partie" "pire jojo" 🧥🔁
hi team im fucking hard
SE VIENE
Et le tout interprété par Coda, ON N'EST PAS BIEN LÀ FRANCHEMENT ?
opening du siècle en approche
Das OP muss richtig geil werden
Ohhhhh boy
@NewCastle_sucks
@waffle1611
@_BizarreBaghdad ARE YOU SEEING THIS! WHAT IS LIFE ANY MORE!
Wow, they are going to pull all of the stops for this intro and I hope it lands a perfect landing
@cristinavruiz hmmmmmm
Cruel Angel' Thesis junto a Coda. AYYY SANTO CIEEELOOOOO
Primero el opening lo canta el de la segunda parte y ahora esto mira yo ya
@Pinchelolo
this will be the GoAT anime opening
IM SO FUCKING HORNY
WTF IS THIS IGHEOIHJGONHEOIG Composed von den Evangelion Leuten und gesungen von dem Bloody Stream Typen?????? FUCK…
👌👌👌👌👌👌👌
WOW WOW WOW ALERTE
acabo de cagarme encima
WITH CODA ON VOCALS? I'm ready to ascend
and it'll be performed by coda who did bloody stream!!!!!!! HOLD ME
Oh hell yes
>"Cruel Angel's Thesis" Writers Bueno, a ver, estaría bien matizar que son el arreglista** (que compuso ya Bloody…
QUEEEEEEEEEEE
*guy screaming meme*
Gonna be the most lit anime opening ever
Whaaaaaat
فيه سبب عشان أتابعه
volta com roundabout e fica perfeito
What a time to be alive
No noh hypeemos ok ya sabes que van a ser legendarios
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
holy fucking shit
This feels like an angel who has sympathy with us
OOOOH YES
OMFGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Oh boy and here I thought I couldn't feel even more hyped about it
cruel angel thesis 2
👏👏👏👏👏
This is OP
Are they reading my diary?
Melhor noticia do ano
👀👀👀👀👀
@Mithrarin
This will be far too powerful
Holy fuck eles vão misturar depressão com Jojo Estou aguardando ansiosamente
Reminder to not watch it on cancerroll
OH SHIT BOYS THIS SHIT GONNA BE ON REPEAT ALL FUCKIN YEAR
What the fuck really
Because I clearly wasn't excited enough alreadly.
WHAT ok epic
i dunno why but this headline has so much power in it, it sounds like the second coming is happening
debería no tener hype pero ESTO ME HA DADO MÁS
FUUUUUUUUUUUUUCK
OH MY GOD
This will be 🔥
AH MEU AMIGO, ESSE EREÇÃO QUE EU TÔ TENDO SÓ PARA EM OUTUBRO
A CRUEL JOBRO'S THESIS
PERO QUÉ COJ-
It's happening...
Cruel mafia thesis confirmado
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
This gonna win a grammy
Wtf? Não sei se yes ou se GOD YES
diiiiiiiiiiiiiiiiosssssssssssss
Its fucking O V E R, the time of anime is here
o resultado vai ser isso aqui
NANI!?!? welp its decided JoJo Part 5 might be the best JoJo Opening...
OHHHHHHHH
Caralho meu parceiro, quem vai fazer a letra vai ser os compositores da minha op favorita e quem vai cantar vai ser…
La compañía del anime reunida para una última misión
It's all ogre now
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA (x2 recordando que Coda es quien lo interpreta)
ESTO SE VA A DESCONTROLAAAAAAAAAR
THAT'S A GOOD FUCKING SIGN
WE GONNA HAVE THE ULTIMATE BOP RELEASE ON OCTOBER AND ITS GONNE BE FOR JOJO!?!?! I'M ABOUT TO BUST-A-NUTTO!!!!
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
HOLY FUCKING SHIT
Esses dois junto com o Coda = FUNKY LEVEL: 120
NEW JOJO'S SEASON BOYSSS
?????!?!?!!!! might be awake for this season
A banger is coming
No nos hagamos expectativas pero quizás nos hacemos caca.
YALL HAVE NO IDEA HOW FUCKING HYPE THIS IS
is this what happiness feels like
Excuse me?
@naosoumario cacete
Oooooooihhhhhhhhhh!!!
"Cruel Angel's Thesis" Writers reunite for New JoJo Theme 🙃
OH DIOS OH DIOS OH DIOS!!! SISIISISISISISISISI
@wettburrito wow I can't believe part 5 of JoJo is called Neon Genesis Evangelion
Pour ceux qui ne connaissent pas l'animation japonaise: les auteurs du générique de la série qui a bouleversé l'ani…
this AND coda????? oh this new season is gonna be LIT
Quadruple the annoying.
Motivos para que sea ya principios de octubre.
CRUEL ANGEL'S THESIS 2 CONFIRMADO
Ohhhh this is gonna be good
YES YES YES YES YES
EVA GANG WRITING THIS SONG AND CODA SINGING IT !!!!!!!! GOD IS GOOD!!!!!!!
We don't deserve whoever made this happen
He muerto y estoy en el cielo? Entre esto y que es el grupo de Bloody Stream...
HAAAAAAAN ???????????? HYYYYYYYPE !
O QUEEEEEEEE
Christ me here we go
Esta mezcla puede ser peligrosamente legendaria
aaaaa
mais ils font quoi c'est une partie trop tôt
CC: @kasuminoneko @Kloz234456
Gonna be lit!!
This shit is going to be fire. Part 2 OP was amazing! Happy they brought back CODA for another Jojo OP
Aaaaahhhhhhhh!!!👍💓💓💓😨😱
Best anime 2018 and it aint even out
He nacido para escuchar esto
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Tengo miedo porque el op de evangelion es una mierda
When you think it can't get any better
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET
ESTA SERÁ A MELHOR OPENING DE TODOS OS TEMPOS
ARE YOU FUCKING READY KIDS
YESSSSSSSSSSSSSSSS CODA MON HOMME YESSSSSSSSSSSSSSSSSS
*emoji pensativo*
PERO QUE ES ESTOOOOOOOOOOOOOO? No es por nada pero el OP de Vento Aureo puede ser el mejor OP de la historia del an…
ZANKOKU NA TENSHI NO JOJO!!!
you know this is going to be a BOMBBBBBBBB OPENING.
Yeah, but I need an Italian ending. "Caruso" will do it. Or "Ij so pazzo". Or "Napule è".
Coda plus the writers of Cruel Angel's Thesis!!!!!!!!!!!!!
BRUHHH!!! They are really going all out for Part 5. Holy fuck this about to be the anime of the year.
AAAAAAAAAAAAAAA
Mais c'est chanté par Coda
Luís Felipe Coutinho foi encontrado morto em 19/08/2018.
ARE U KIDDING ME
SACADLO YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
Cruel Gangsta's Thesis
HOLY SHIT(32X) THIS IS REAL
GIOGIO IS A BLESSING
Stone Ocean como The End Of Evangelion 2 Confirmed.
Like I needed more reasons to love JoJo my god
Top 10 (actually) anime crossovers
im in fucking tears
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAJAAHAGHAKASSHSJSJSVDDBHSBSBSHSBSSSVDHSSHHSHS I've already streamed it 12 times
THIS CAN BE THE GREATEST NON STARDUST CRUSADERS JOJO!
😱😱😱
this could potentially be one of the greatest openings in television history, top 10 no doubt in my mind.
Zankoku na tenshiNOSADAMEEEE JOJO!!!
CARALHO O HYPE TÁ A MIL
QUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
*insert NICE joseph joestar gif*
Hé mais Cruel Angel's Thesis est en IV-V-iii-vi... EST-CE QUE ?! 🤞🤞🤞
cacete?
Pepperoni Pizza Thesis
Good lord, this part of JoJo may be too much to handle. And we're just talking about the new Opening Song right now.
Good god this is going to be a fuckin' banger
So this theme needs to hurry up and drop so I can bump it while driving to work every day till October.
MECAGOOONNNNDIOOOOOOOOOSSSSSSSS LO MEJOR QUE ME HA PASADO HOY
CARALHOOOOWWWW
Excuse me. 😲😲😲😲
meu deus do ceuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
A LA VERGA A LA VERGA A LA VERGA A LA VERGA A LA VERGA A LA VERGA A LA VERGA A LA VERGA A LA VERGA A LA VERGA A LA…
THIS IS INDEED GREATNESS
ah no i camed
Dios esto puede ser grande
En otras noticias: Bloody Angel Thesis
sinceramente Vento Aureo vai sair em anime e o mundo vai ser salvo, já há sinais:
0________________________0
Wow mais ils vont lâcher le meilleur anime jamais créé à ce niveau, stop svp mon coeur
SUIQEKJBNGFD QUE EUQEUIEUQEUE
This is getting ridiculous.
J'ai très très chaud
mim arepiei os pelo do saco aqui MEU DEUS
WELL HOT DAMN!!
Estoy TEMBLANDO
AY DIOS LO QUE SE VIENE
ffjfj
Da boys are back in town.
jojo x evangelion
OKAY YES PLEASE
Los creadores de la intro de Evangelion harán la intro de la próxima parte de JoJo. Estoy llorando
"Cruel Angel's Thesis" Writers Reunite for New JoJo Theme via
So the Part 5 anime with have another performance by Coda, written by the "Cruel Angel's Thesis" people?!?! October…
"Cruel Angel's Thesis" Writers Reunite for New JoJo Theme (Sung by Coda and written by them, this is one wacky ass…
"Cruel Angel's Thesis" Writers Reunite for New JoJo Theme
We did it folks - we made it -
"Cruel Angel's Thesis" Writers Reunite for New JoJo Theme
"Cruel Angel's Thesis" Writers Reunite for New JoJo Theme
Aww yeah! "Cruel Angel's Thesis" Writers Reunite for New JoJo Theme via @Crunchyroll
"Cruel Angel's Thesis" Writers Reunite for New JoJo Theme -
"Cruel Angel's Thesis" Writers Reunite for New JoJo Theme via @Crunchyroll
The only anime news that matter: "Cruel Angel's Thesis" Writers Reunite for New JoJo Theme via @Crunchyroll
"Cruel Angel's Thesis" Writers Reunite for New JoJo Theme via @Crunchyroll
Yo Are we getting Best Theme?
Coda (el cantante del arco II), cantará el nuevo opening del quinto arco, pero además, el escritor de esa canción e…
[Crunchyroll]"Cruel Angel's Thesis" Writers Reunite for New JoJo Theme Regardless of wheth…
"Cruel Angel's Thesis" Writers Reunite for New JoJo Theme
"Cruel Angel's Thesis" Writers Reunite for New JoJo Theme
The headline leaves out that Coda is singing but.... AAAAAAAAH I'm so excited for the new JoJo season!!

Related post

  1. Crunchyroll Features’ Most-Anticipated Anime…

  2. Cyberpunk Thriller ‘The Red Strings Club’ Coming J…

  3. See How “Cardcaptor Sakura” Anime Visu…

  4. “High School Fleet” Hoists Anchor with…

  5. Part of Ryo Sumiyoshi’s Work on Golden Kamuy…

  6. “Marvel vs. Capcom: Infinite” Shows Of…

  7. Anime Industry Income Hits 2.9 Trillion Yen Milest…

  8. Step into a Field of Flowers with Second Re:ZERO O…

  9. Kadokawa and Nico Nico Newly Launch “Another…

Weekly Leaderboard

Recent post

  1. 54 comments

    My Hero Academia TV Anime Punches Back with 4th Season in October
  2. 7 comments

    The Art Of Spider-Man: Into The Spider-Verse
  3. 4 comments

    Roasting The Games Of 2018

Hot post

  1. 54 comments

  2. 12 comments

  3. 29 comments

  4. 12 comments

  5. 7 comments

  6. 2 comments

  7. 1 comments

  8. 12 comments

Popular post

PAGE TOP
Skip to toolbar