U.S. Death Note Film Sequel in Development at Netflix

Source : U.S. Death Note Film Sequel in Development at Netflix

However you felt about director Adam Wingard’s take on Tsugumi Ohba and Takeshi Obata’s Death Note manga, it seems to have been a big success for Netflix. In fact, Netflix CCO Ted Sarandos referred to that success as “sizable,” so it’s no surprise to learn that a sequel is currently

Read more

  • Comment: 0

Twitter comment(232)

NEWS: U.S. Death Note Film Sequel in Development at Netflix ✨ More:
Anime Fandom:"Haha this Death Note movie is so bad lets watch it for jokes and laughs." *Collectively all anime fa…
ok but who asked for this
Not again, I'm not strong enough...
This is what happens when everyone watches something just to see how bad it is
Dear God, please no.
HOW ABOUT . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . NO
Let's see...Netflix who support actual anime studios with Devilman and Castlevania, but makes attrocities like this…
Whose dick do I have to suck to get that film completely erased from existence?
NO NO NO PLEASE GOD NO
Stop pls
NO GOD PLEASE NO
why do they do this? didn't they see the backlash the first one got?
WHAT HAVE WE DONE
How about making a death note movie that doesn't suck first 😑
Hey Netflix, can you not? The last movie was a disaster. We don't need you fucking up again
Oh Bien!! Quiero una secuela de Death Note después de la obra maestra que hizo NETFLIX!!! - NADIE EN SU PUTA VIDA -
please no
@Okli_ ... ... ....
can people stop ironically watching bad movies to prevent them from getting sequels no one asked for?
NEWS: Netflix is wasting their time & money on garbage
We really are living in a cursed timeline
I'M SORRY?????? WHO THE FUCK WANTS A SEQUEL TO THIS??
I had a LOT of fun from the brutal takedowns and clips of the first one, so if they can make more of it, I welcome…
pretends to be shocked
@PoppuTartsu LMAO
KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK…
they sure love get trash talked by almost everyone
Nonononononono
PLEASE SAY SIKE
This is the best day of my life
These live action interpretations are awful
The greatest train wreck ain't done yet
Proof Netflix doesn't care if originals are good or not to renew or cancel them
which one of you bitches let this happen we dont want more of the whitewashed shitty version
At least that means we get more Willem Dafoe Ryuk. He was the only good thing in that whole mess.
Literally no one wants this no one even wanted the first one
Apocalypse now
nnnNNNOOO. NO NO NO NNOO. 🔫BAD. STOP IT.
This is only barely ok if its just willem dafoe as ryuk beibg an ass to humans
why as if one terrible death note movie isn't enough
But why tho?
Give me a notebook and a pen real quick
Someone end me please
NOOOOOOOOOOOOOOO
Netflix what are you dooooooing
nO DONT CREATE ANOTHER. THE FIRST ONE WAS TERRIBLE. LIKE NO. NONO. DONT TORTURE ME.
"Usted no aprende, verdad?" @carocueliche
I Is this a joke.
.....WHY!? THE FIRST FILM WAS A BURNING DUMPSTER FIRE!
No no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no n…
Halo @policja znalazłem terrorystów, grożą zagładą całego świata
Alot of people didn't like the first but it was enjoyable to me
Jak się usuwa czyjeś tweety
WHAT THE FLYING FUCK
@OhSenpaiSama
Suicide rate increases
It's still possible it could be 90 minutes of Ryuk and only Ryuk. There's still hope, right? Right?
The first one was so bad. Idk why I'm excited for this one.
anyone prepared to laugh again?
The anime train has cars filled with breaks!
I’m incredibly excited about this. The first film was good and fun and better than the other live action versions a…
OH MY GOD WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY WHAT HAVE WE DONE WRONG TO DESERVE THIS MISERY…
LOL the replies
I'm gud luv, enjoy You can keep it.
...for fucks sake. They're milking this shit aren't they?
@fruitsudans @catch_leyna GUESS WHAT WE'RE MEETING UP TO WATCH
oh god please no
Would watch only if Margaret Qualley is bak
Lol make it right this time not like the first movie
Ew look at ryuk
The perfect adaptation to watch when you're not sober
@JimmFORCE Do you think they could salvage this from the last one?
no one fucking asked for this
@SansettoLaw och nööööööö
STOP, STOP BEATING UP THE CORPSE OF A DEAD DOG.
mas porquê?????? o primeiro já não foi mau o suficiente??!! [REST]
WWWWWHAAAAAT
Where's my Castlevania II
Please, no, they're gonna ruin it💔😔😪
WHO ASKED FOR THIS?
🤨Ugh, why? The first one fucking sucked!! I'm sure they will find some way to make this one even worse..🙄🤦‍♀️
oh, what the fuck
FUCK ABORT ABORT
Get fucked everyone that doesn't like it!
cause the first one got such great reviews. smh
Olha só, por essa eu não esperava...
This is announced and High Guardian Spice is still the worst thing I've seen this week. That says something.
Da faq is wrong with u @ netflix
The dictionary describes the word "Unneeded" as: "Live action Death Note sequel."
Fun to read the comments on this
Oh God no........ 😕😕😕😕
Ta de zoas ne -_-
Fuck yessssss! ❤
Can't wait to be disappointed!!111!!!! I don't trust Netflix with anything smh
The comment section... OMFG I'm wheezing 😂😂😂😂👌
QUE COJONES OS PASA
Omg....whyyyyy? 😓😟
Napa sih gak kapok 😒
Are you fucking kidding me? Delete this shit please 😩
Don't get me wrong the movie wasn't that great but if it gets people to watch the anime idc
Netflix deaf or something
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO
NOOOOOOOOOOO. Y'ALL RUINED IT THE 1ST GO. NO MORE
uhhhhhhhhhhhhNO.
I was taught that I shouldn't judge or express opinions on films before they were released. But there's an exceptio…
oh god please not again...
Hopefully its better then the first one
Smart me: You didn't like the first one so don't watch the second. Future me, a dumbass, starting up my PS4 to wat…
OKAY I THINK THAT'S ENOUGH NETFLIX
Please don't.
.................................... but why, though?
HUH WHY HOW WHAT?????
Yeaaaaaahhhhhhhh, NO.
@8choOficial espero que te hayan puesto a ti. No quiero las mismas cagadas de antes
I'm torn between "Why would you do this the first one is so horrifically bad" and "YES I CAN'T WAIT TO WATCH ANOTHE…
look how they massacred my boy
Um, why? The 1st one was awful @netflix
Yaaay what pleasant news God end the world before it's release please
As one of the five fans of the first one, I'm excited for this.
A sequel in development #cantwait #WatchThisSpace
Fell asleep trying to watch the first one lol
The death note movie wasn't that bad
This is a joke, right?
pessoal curte queimar dinheiro
Ej ale serio, ZABIJCIE TO
@Katii_dePaz @gutijai más cáncer en camino jajajaja
delete this tweet right now
No stop, just fucking stop....nobody wants this....
Ooooooooohhhhhhhh Dear.
C E A S E T H I S
@DriftSlave I just hope it doesn't take 10+ years again
U.S. Death Note Film Sequel in Development at Netflix via
The only good part of this movie was Willam Defoe playing Ryuk. The animated series was amazing. One of my favorite…
U.S. Death Note Film Sequel in Development at Netflix
@TheAngieChu @SakuraSumeragi Time for another movie and games night? 😁
U.S. Death Note Film Sequel in Development at Netflix
U.S. Death Note Film Sequel in Development at Netflix
U.S. Death Note Film Sequel in Development at Netflix via @Crunchyroll
@ArtistLisaM Looks we heading for Round 2.
I watched the live action adaptation a year ago today, thanks FB memories, and I see this pop up on my feed. Please…
hahahaha stappphhh via @Crunchyroll
Please... just leave it alone U.S. Death Note Film Sequel in Development at Netflix via @Crunchyroll
U.S. Death Note Film Sequel in Development at Netflix via @Crunchyroll
NO 👏🏽 BODY 👏🏽 ASKED 👏🏽 FOR 👏🏽 THIS 👏🏽 SHIT! 👏🏽
[Crunchyroll]U.S. Death Note Film Sequel in Development at Netflix However you felt about…
U.S. Death Note Film Sequel in Development at Netflix

Related post

  1. New RANMA1/2 Anime OVA & Movie Home Media Coll…

  2. Minit Is A Zelda-Like Where You Die Every 60 Secon…

  3. Well, You Don’t See That Very Often

  4. Crunchyroll Adds “Black Lagoon,” ̶…

  5. Getting Into Anime Expo 2017 Was An Actual Nightma…

  6. Gothic Puzzle Game Iris Fall Plays Beautifully Wit…

  7. Battleborn Updates Are Over, So It Can Die In Peac…

  8. Walküre Are Unstoppable in “Macross Del…

  9. Dota 2 Team Mounts Incredible Last-Ditch Comeback

Weekly Leaderboard

  • No user has earned points yet.

Recent post

  1. Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy Prepares for Court with New Promo
  2. Jump Force Is A Really Great Game That’s Surrounded By Garbage
  3. Dorohedoro Author Q Hayashida Illustrates Bloodborne Comic Cover

Hot post

  1. 1 comments

  2. 1 comments

  3. 14 comments

  4. 7 comments

  5. 15 comments

  6. 84 comments

  7. 29 comments

  8. 10 comments

Popular post

  1. There is no registered post.
PAGE TOP
Skip to toolbar